Post Terhangat dan Terbaru di Blog SIISM


Pakej Set Bersalin TERHEBAT!!
2 Milk Booster TERBAIK

Saturday, December 29, 2012

Saya Nak Gemok!


Salam ceria semua..memandangkan ada yang bertanya SIISM ada tak supplement utk tambah berat badan?So, hari ni SIISM ingin kongsikan supplement utk tambah berat badan yerr..Biasanya ramai yang tanya & cari supplement utk kurus kan?..Tapi sebenarnya xkurang juga yang mengalami masalah kurang berat badan or terlalu kurus...Jadi SIISM ada cadangan supplement yang sesuai untuk orang yang ingin menambahkan berat badan atau mencapai berat badan yang ideal. Apa yang perlu utk tambah berat ek? Secara basicnya memadai Mealshake + B-Complex + Vitelea..Jika ada bajet lebih boleh tambah ESP.

jom kita selami apa ada dalam meal shake, B-complex dan Vitelea.
1) Mealshake 
-  membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein serta berperisa vanila. Protin amat penting dalam proses menambah berat badan ini kerana pengambilan protin boleh mengisi keperluan tubuh kerana protin adalah asas kepada pemakanan tubuh badan sama ada nak tambah berat ke..nak kurus ke..nak cantik ke..semuanya perlukan protin dan antara sebab yg lain ialah, protin membantu penyerapan yg lebih baik ke atas supplement yang kita ambil..
2) B-Complex
- mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. mengawalatur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.
3) Vitelea
- membekal 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid@ beguk(penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea kita), supplement penting untuk diet atau slim yang mana walau kita kurang makan namun pengambilan vitalea ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.
 Jom kita lihat TESTIMONI pelanggan yang dah naik berat badannya dengan supplement ini..;)



Jika ada bajet lebih..u all boleh ambil ESP  sebagai tambahan..kerana ESP juga kaya dengan protein untuk menambah berat badan. Protein akan membantu membina otot semasa bersenam.



Walaubagaimanapun..pengambilan vitamin ini hanyalah supplement untuk membantu rakan2 yang ingin menambah berat bdan. Perlu diingatkan untuk menambah berat badan mestilah kita makan banyak2 kan ? disamping pemakanan yang cukup terutamanya karbohidrat dan protein...jadi supplement yang SIISM cadangkan ini adalah untuk membantu u all semua jerr..

Contohnya Mealshake dapat membantu tingkatkan selera atau 'appetite makan' manakala ESP dapat membantu dari segi penyerapan vitamin dengan baik.  B-complex juga dapat membantu tingkatkan selera makan. B-complex akan memberi signal pada badan sekiranya kita tidak mempunyai gula(glukosa) untuk dibakar menjadi tenaga. Signal bagaimana yer? bila rasa lapar tu, itulah signalnya..;) Dan Vitelea @ multivitamin pula untuk menyokong nutrisi harian kita.

* ehem2..kalo nk tambah berat badan pun mesti ada jadual pemakanan kan? Nak tau jadual pemakanan utk tambah berat badan? boleh...tapi SIISM akan bagi exclusive untuk mereka yang membeli set ini dengan kami shj yer ;)


Bagi yang berminat utk dapatkan set tambah berat badan ni, Sila Hubungi meera untuk sebarang pertanyaan dan pesanan ;)
Saya pengedar sah Shaklee seluruh Malaysia.
©       Shaklee ID        : 901538
©       SMS                 : 013-5116965
©       Emel                : siism.biz@gmail.com
©       Add Fb            : http://www.facebook.com/ameeraz.dameeiya
©       Like FB Page : http://www.facebook.com/SusuIbuIdamanSiManja
©       Blog                : http://susuibuidamansimanja.blogspot.com/

Anda akan mendapat JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN & JADUAL PEMAKANAN serta layak mendapat KONSULTASI PERCUMA sepanjang pembelian anda dengan kami di SIISM..;)

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit






No comments :

Post a Comment

selamat mengomen ye...:)

Blog Hak Milik Susu Ibu Idaman Si Manja 2014