Post Terhangat dan Terbaru di Blog SIISM


Pakej Set Bersalin TERHEBAT!!
2 Milk Booster TERBAIK

Thursday, April 4, 2013

SAYA LEBIH BERTENAGA DI LOBOUR ROOM!



Testimoni dari Puan Honey King

Salam semua .. Harini saya nak sambung testimoni saya. Sebelum ni testimoni saya tentang set Ibu mengandung. 

Kali ni saya cerita semasa berpantang dan sekarang ni iaitu menyusu kedua2 anak saya dengan sepenuhnya. 

Selepas saya bersalin saya still masih sambung set mengandung tu iaitu vit c, vitalea, vit b comp dan ostematrix. 
Tapi cuma tambah ESP sahaja. Alhamdulillah, sepanjang saya berpantang tiada apa2 masalah. 

Yang pertama saya operate, yang kedua ni alhamdulillah saya normal. masih ingat lagi doctor dah suruh masuk labour room, saya cepat2 minum esp agar ada kekuatan masa nak push.alhamdulillah, 2x push sahaja. 

sebab 1st time kan, so tak tahu nak push macam mana. Selepas bersalin pon saya masih ada kekuatan lagi untuk berjalan ke toilet. nurse dah risau takut saya jatuh. tapi alhamdulillah masih ada kekuatan untuk berjalan sikit. 

Dan masa berpantang ni juga saya masih menyusukan anak pertama saya yang berumur dua tahun. 
Ikutkan masa anak pertama, susu saya tidak la semeriah anak kedua ni. Masa anak pertama saya tidak makan apa2 suppliment pon. 

Yang kedua ni baru saya makan shaklee. Saya bukannya nak mendabik dada ataupon riak sebab saya banyak susu, tapi inilah hasilnye selepas saya makan shaklee. 

Saya hanya ingin menkongsikan cerita saya . saya sokong dan suka sangat bila ada kawan2 saya yang baru sahaja melahirkan anak dan mahu menyusukan anak dengan susu badan sepenuhnya. saya sokong sangat . 
Dan memang banyak perbezaan antara masa pantang yang pertama dan yang kedua ni. 

Alhamdulillah sebab bila dah dua2 menyusu pon, saya tetap pump untuk simpanan bila saya dah kerja nanti. 
paling saya suka makan shaklee ni juga sebab kulit2 gatal saya dulu dah hilang. Memang hilang. 
Saya berani tulis testimoni ni sebab memang ia sangat berkesan. Bersyukur sangat. 

Mungkin saya serasi dengan produk ini. Tu sebab saya berani memperkatakan shaklee ini hebat. 
Tapi tidak lupa juga kuasa Allah yang menentukan semuanya. 

* saya ada buat esp tu sebagai masker. Memang berkesan. Alhamdulillah. 
Jom try buat esp sebagai masker. InsyAllah kulit muka akan jadi bersih. 
Jerawat pon akan mengecut.

PERCUMA susu kambing+kurma+madu (yusmira) dari SIISM dengan setiap pembelian set Bersalin bulan April ini =) 

Ingin dapatkan Set bersalin Shaklee dari SIISM? Jom klik DI SINI

p/s: tawaran terhad selagi stok masih ada!!

I am Your Shaklee Independent Distributor (910538)…(COD area Putrajaya)Jika berminat untuk dapatkan produk shaklee boleh add saya di FB Ameerah Zulfa T. Abdullah untuk senang kita berchatting atau

©     sms / whatsAPP             : 013-5116965
©       Message Fb                  : http://www.facebook.com/ameeraz.dameeiya
©       Jemput Like FB Page   : http://www.facebook.com/SusuIbuIdamanSiManja

Setiap pembelian akan melayakkan anda untuk mendapatkan jadual pemakanan serta konsultasi percuma daripada saya:)

©       “A Healthier Life For Everyone & A Better Life For Anyone” ©

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.



Blog Hak Milik Susu Ibu Idaman Si Manja 2014