Post Terhangat dan Terbaru di Blog SIISM


Pakej Set Bersalin TERHEBAT!!
2 Milk Booster TERBAIK

Monday, April 1, 2013

BREAST WANITA DIPATUK ULAR?

Rasulullah Shallallahu ‘alaihi wa Sallam bersabda:

“Ketika aku sedang tidur, dua orang lelaki mendatangiku dan memegang kedua lenganku, lalu keduanya membawa aku ke gunung yang keras lagi kasar… kemudian aku diperjalankan, tiba-tiba aku di hadapkan kepada para wanita yang tetek-tetek mereka di patuk oleh ular-ular. Aku bertanya, “Kenapa dengan mereka itu?” Dia menjawab, ‘Mereka adalah para wanita yang menahan susu-susu mereka terhadap anak-anaknya.” 
(Shahih Ibnu Khuzaimah, no. 1986. Shahih Ibnu Hibban, no.
7491)

Salam kasih buat Ibu-Ibu idaman semua..ape kabar hari ni yer..SIISM doakan semua sihat, ceria dan bahagia yer..

SIISM pasti..Ibu-Ibu Idaman semua pasti tidak melepaskan peluang untuk meyusukan si manja tercinta kan..? apa yang SIISM ingin kongsikan disini..sebagai ibu..kita tidak boleh memberi alasan untuk TIDAK menyusukan anak kita jika tiada keuzuran..

TAPII...susu saya kurang..saya tiada susu..susu tak cukup????

mungkin ada antara ibu-ibu yang mengeluh mcm ni kan? jangan risau..jika ibu-ibu mempunyai masalah kekurangan susu, susu tidak cukup..insya-allah ade penyelesaiannya..

banyak faktor yang menyumbang kepada kekurangan susu..antaranya mungkin disebabkan:-
1) stress - perkara utama..jangan stress..dan jangan berfikir 'aku tiada susu'..fikir 'susu aku banyak untuk aku menyusukan anakku'..apa yg kita fikir itu adalah doa..jd jganlah fikir yg negatif..

2)melalui pemakanan - terdapat beberapa jenis makanan yang boleh membantu menambah pengeluaran susu ibu..jom klik disini untuk information lebih detail.

3)suplement -  jika didapati ibu-ibu lebih memerlukan suplement utk membantu menambah pengeluaran susu.silakan ambil suplement yang bersesuaian dan mampu milik. Ketahui kaedah membantu menambah pengeluaran susu di sini 

Ingin dapatkan Set penyusuan Shaklee dari SIISM? Jom klik DISINI


I am Your Shaklee Independet Distributor (910538)…(COD area Putrajaya)Jika berminat untuk dapatkan produk shaklee boleh add saya di FB Ameerah Zulfa T. Abdullah untuk senang kita berchatting atau

©     sms / whatsAPP             : 013-5116965
©       Message Fb                  : http://www.facebook.com/ameeraz.dameeiya
©       Jemput Like FB Page   : http://www.facebook.com/SusuIbuIdamanSiManja

Setiap pembelian akan melayakkan anda untuk mendapatkan jadual pemakanan serta konsultasi percuma daripada saya:)

©       “A Healthier Life For Everyone & A Better Life For Anyone” ©

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.











Blog Hak Milik Susu Ibu Idaman Si Manja 2014