Post Terhangat dan Terbaru di Blog SIISM


Pakej Set Bersalin TERHEBAT!!
2 Milk Booster TERBAIK

Monday, May 13, 2013

Izinkan Aku Membantu mu Sayangku


Sebolehnye aku ingin BERDIKARI
sebolehnye aku tak ingin MENYUSAHKAN orang lain

aku tak kesah aku sakit, aku penat, aku letih
aku tak kesah jika tiada yang simpati padaku


TAPI....



aku amat terpukul jika
insan yang ku sayang susah
insan yang ku sayang sakit
insan yang ku sayang tiada tempat mengadu
insan yang ku sayang tiada tempat bergantung

aku sangat tak sampai hati membiarkan insan yang kusayang
menanggung beban seorang diri

walaupun kau ingin berdikari, ingin menanggung masalah sendiri,
tidak ingin menyusahkan orang lain..

SEDARLAH Sayangku..

terkadang kita memerlukan 'seseorang' untuk bergantung
terkadang kita TERPAKSA menyusahkan 'seseorang' untuk situasi kita
terkadang kita terpaksa akur akan kehendak DIA
terkadang kita juga perlu berkongsi masalah bersama 'seseorang'

ku sedaya upaya ingin membantumu sehabis termampu

Ya Allah..KAU Bantulah aku untuk membantu hamba-Mu yang dalam kesulitan..Hanya ENGKAU memahami segala isi hati. ~ ameen~

(sekadar luahan hati)





Blog Hak Milik Susu Ibu Idaman Si Manja 2014