Post Terhangat dan Terbaru di Blog SIISM


Pakej Set Bersalin TERHEBAT!!
2 Milk Booster TERBAIK

Thursday, January 10, 2013

Set Kesuburan Wanita

Salam semua rakan2 yang sentiasa melawat blog SIISM..Baru2 ini ada yang bertanya SIISM tentang masalah haidnya yang tidak teratur dan ingin mendapatkan cahaya mata..Jadi disini SIISM ingin kongsikan set kesuburan untuk tatapan semua yerr..Bagi yang ingin mendapatkan cahaya mata boleh la cuba..kita berusaha dan berikhtiar kan..semua DIA yang tentukan..jom lihat apa supplement yang sesuai utk wanita yang ingin hamil..


Apa pula kelebihan dan khasiat setiap satu ek?

GLA Complex - Amat sesuai diamalkan untuk wanita yang menghadapi masalah haid tidak teratur.  Gamma Linolenic Acid (GLA) membantu wanita menghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti, juga dikenali sebagai "Mukus serviks putih telur (egg white cervical mucus)".  Cecair  serviks jenis ini sangat subur, nipis, berair, cerah & likat, dan sangat2 membantu sperma berenang ke uterus, ke Tiub Fallopio dan ke telur (ovum).  Tambahan cecair serviks yang sangat subur ini juga akan membantu hidup lebih lama iaitu sehingga 5hari di dalam Tiub Fallapio yang mana akan membantu proses persenyawaan walaupun anda tidak melakukan hubungan seksual semasa isteri sendang tidur(waktu ovulasi)

B-COMPLEX - penting untuk elak kemurungan (anti-stress) dan menstabilkan hormon. Uniknya vitamin B shaklee kerana ianya turut mengandungi Folic Acid dan Biotin yang sangat penting untuk pembentukan darah dan kestabilan hormon.

Jika ada bajet lebih..boleh tambah ESP

ESP (Protein) - Protein adalah makanan asas kepada sel. Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan, perlekatan telur dan lain2. Protein juga membantu menyihatkan ovum & sperma.

Bagaimana utk dapatkan Set ini?

Sila Hubungi meera untuk sebarang pertanyaan dan pesanan ;)
Saya pengedar sah Shaklee seluruh Malaysia.
©       Shaklee ID     : 901538
©       SMS              : 013-5116965
©       Emel             : siism.biz@gmail.com
©       Add Fb         : http://www.facebook.com/ameeraz.dameeiya
©       Like FB Page : http://www.facebook.com/SusuIbuIdamanSiManja
©       Blog             : http://susuibuidamansimanja.blogspot.com/

Anda akan mendapat JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN dan layak mendapat KONSULTASI PERCUMA sepanjang pembelian anda dengan meera..;)

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit




No comments :

Post a Comment

selamat mengomen ye...:)

Blog Hak Milik Susu Ibu Idaman Si Manja 2014