Post Terhangat dan Terbaru di Blog SIISM


Pakej Set Bersalin TERHEBAT!!
2 Milk Booster TERBAIK

Friday, February 1, 2013

Promosi Omega Guard




Dah berakhir promosi bulan Januari..Alhamdulillah... terimakasih kepada customer-customer yang membuat pembelian dengan kami..bagi yang xsempat dapatkan promosi bulan Januari lepas jangan risau..kini shaklee membuat promosi Bulan Februari 2013. Setiap 6 botol pembelian Omega Guard akan mendapat percuma 1 botol.tapi..apa itu Omega Guard? Jom baca di bawah ini yerrr...

Apakah Omega-3?
Kita sentiasa dengar tentang Omega-3 kan? tapi..mungkin ada yg tidak mengetahui apa sebenarnya Omega-3..Omega-3 adalah nama yang diberikan kepada rantaian asid lemak politak-tepu yang panjang (yang mempuyai banyak ikatan). Asid lemak mempunyai minyak-minyak penting yg diperlukan untuk menjamin kesihatan kerana tubuh kita tidak dapat menghasilkannya sendiri. Malah, ia juga boleh mengakibatkan kegagalan untuk berkembang, melainkan asid lemak ini hadir di dalam makanan yang diambil. Asid lemak boleh ditemui di dalam ikan. Kajian nutrisi telah membuktikan bahawa minyak ikan amat kaya dgn asid lemak Omega-3, asid lemak inilah yang melindungi ikan-ikan laut dalam kerana ia mempunyai takat beku yang rendah dan membantu memanaskan ikan ketika berada di lautan yang paling sejuk. Ikan-ikan semestinya mati kebekuan sekiranya ketiadaan lapisan lemak ini.

Kenapa Shaklee Omega Guard?
Kerana ia bagus untuk Jantung, Sendi dan juga otak..
Sesuai untuk semua golongan baik dewasa mahupun kanak-kanak 1 tahun keatas

Tahukah anda?
Omega Guard dihasilkan melalui satu proses penyulingan molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi. 
Ia menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat dalam kebanyakan jenis ikan.
Omega Guard merupakan Minyak Ikan Terbaik di Dunia kerana mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak Omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain.
EPA dapat menyihatkan JANTUNG dan SENDI manakala DHA pula penting untuk perkembangan fungsi dan otak . (seringkali kita dengar dalam tv kan?)





  
DAPATKAN PROMOSI OMEGA GUARD SEPANJANG BULAN FEBRUARI INI!

"BUY 6 FREE 1"

Sila Hubungi meera untuk sebarang pertanyaan dan pesanan ;)
Saya pengedar sah Shaklee seluruh Malaysia.
©       Shaklee ID     : 901538
©       SMS                 : 013-5116965
©       Emel                : siism.biz@gmail.com
©       Add Fb            : Ameera Z Abdullah
©       Like FB Page  : Susu Ibu Idaman Si Manja
©       Blog                : http://susuibuidamansimanja.blogspot.com/

Anda akan mendapat JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN dan layak mendapat KONSULTASI PERCUMA sepanjang pembelian anda dengan meera di SIISM.;)

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit




Blog Hak Milik Susu Ibu Idaman Si Manja 2014